تبلیغ پلاس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره تاثیر تبلیغات اینترنتی بر فروش محصولات
مقالات شنبه 28 تیر 1399 360بازدید

تاثیر تبلیغات اینترنتی بر فروش محصولات

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب می گویند. بازاریابی و تبلیغ در اینترنت هدفمند به صرفه است.  در واقع تعرفه آن بسیار پایین تر از سایر روش های تبلیغاتی مانند بیلبورد های تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی تلویزیونی است. یکی از مهمترین ویژگی های تبلیغات در اینترنت لینک شدن تبلیغ به وب سایت شماست. در تمامی روش های تبلیغات آنلاین، مخاطبان در صورتی که آگهی برایشان جذاب باشد بروی آن تبلیغ کلیک میکنند و به وب سایت تبلیغ دهنده میرسند، که این برای جذب مشتری و بازگشت هزینه تبلیغات بسیار خوب است.

تاثیرات تبلیغات اینترنتی بر فروش محصولات 

1 تعداد کاربرانی که هر روز از اینترنت استفاده می کنند، بالغ بر ۱۳ میلیون نفر می باشند. با استفاده از تبلیغات آنلاین با کمترین هزینه می توانید به سرعت به بازار هدف خود دست یابید.

2 یکی از مهمترین ویژگی‌های تبلیغات آنلاین قابلیت اندازه‌گیری آن است . یعنی میتوان آمار دقیق افرادی که تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند و از آن مهم‌تر تعداد افرادی که به آن تبلیغ پاسخ داده‌اند را اندازه گیری کنید. و متوجه میشین کدوم از تبلیغات شما اثر بخشی بیشتری دارد.

3 داشتن یک بانک اطلاعاتی از افراد علاقه‌مند به محصول، در تمام کسب و کارهای اینترنتی یکی از دستاورد‌های مهم کمپین تبلیغاتی است. با استفاده از یک بانک اطلاعاتی از علاقمندان، شما می‌توانید یک ارتباط مداوم با آنان داشته باشید. به بازار‌های جدید وارد شوید، محصولی متناسب با درخواست مشتریان خود تولید کنید و محصول جدید خود را به مشتریان معرفی کنید.

4  یکی از بهترین روش ها برای ایجاد احساس علاقه به محصول، افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و نحوه استفاده از آن ها است. شما می توانید قبل از ورود یک محصول جدید در بازار، با استفاده از ابزار ایمیل به علاقمندان خود، آموزش هایی را در مورد محصول جدید و نحوه استفاده از آن بدهید. این کار سبب اعتماد و علاقه آن ها به محصول شما شده و شما را به عنوان رهبر بازار معرفی میکند و در نهایت تاثیر مثبتی در فروش دارد 

تبلیغات این روزها به یکی از ارکان جدایی ناپذیر هر کسب و کاری تبدیل شده .در بازار رقابتی جلب توجه مشتری امری دشوار می باشد، کسب و کارها برای دستیابی به این امر مهم مجبورند هزینه های زیادی را برای تبلیغات پرداخت کنند. تبلیغ در واقع بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است که آن ها را در مورد برندهای موجود در بازار و انواع محصولات مفید برایشان آگاه می کند.تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف، با روش های متنوع برای همه گروه های سنی انجام می پذیرد.

مشتریان یک محصول خاص را فقط بعد از کسب اطلاعات لازم  در مورد شرکت سازنده اش خرید می کنند. اگر محصولات تبلیغ نشوند، هیچ مشتری نمی داند چه محصولاتی در دسترس است و محصول را خریداری نخواهد کرد،‌ حتی اگر محصول برای آنها مفید باشد. تبلیغات به مردم کمک می کند تا بهترین محصولات را برای خود و خانواده شان پیدا کنند. هنگامی که آنها در مورد طیف وسیعی از محصولات اطلاع پیدا کنند، می توانند محصولات را مقایسه و خرید کنند تا بعد از پرداخت پول، چیزی را که می خواهند دریافت کنند. بنابراین، تبلیغ برای مشتریان مهم است.

 

آقای تبلیغ