تبلیغ پلاس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره کمپین های تبلیغاتی
مقالات چهارشنبه 8 مرداد 1399 362بازدید

کمپین های تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی است که قبل از هر چیز هدف این کمپین ها مشخص شده است. افراد این کمپین ها سعی می کنند با برنامه‌ریزی دقیق، پیام مناسب را در دوره زمانی مناسب با بودجه تعیین شده برای مخاطب هدف ارسال کنند و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین، تشویق کنند. اهداف کمپین های تبلیغاتی شامل افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و ارتباط با بازار های خاص می باشد. همه اینها از طریق تبلیغات انجام می‌شود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تشکیل کمپین تبلیغاتی به سادگی ایجاد یک تبلیغ است، اما این تفکر اشتباه است. برای اینکه تبلیغات بهترین نتایج را داشته باشد بسیار مهم است که از ابتدا به درستی ساماندهی و برنامه ریزی شوند.

نکات مهم برای تشکیل کمپین های تبلیغاتی 

1. مشخص کردن هدف: هدف اصلی از تبلغات فروش است اما هدف های دیگری مثل: برندسازی، جذب مشتریان هدف، معرفی محصولات جدید و تبلیغ محصولات فعلی هدف هرچه که هست قبل از تشکیل کمپین و شروع فعالیت ها باید مشخص شود.

2. تعیین بازار هدف: اگر شما بازار یا مخاطبان هدف خود را به درستی مشخص کنید راه رسیدن به هدف اصلی راحت تر می شود. تشخیص سن، جنسیت، طبقه اجتماعی، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات، علایق، عادات و سرگرمی‌ها در شناسایی مخاطبین هدف شما بهتون بسیار کمک خواهد کرد.

3. تقسیم بندی مخاطبان: بعد از مشخص کردن مخاطبان هدف خود باید آن هارا طبق محصولات تولیدی که می تواند مورد نیازشون باشد تقسیم بندی کنیم. که هم محصول براشون مفید باشه و هم نیازشون را برطرف کند.

4. استفاده از ابزارهای تبلیغاتی: امروزه به دلیل استفاده بیش از اندازه افراد از اینترنت تبلیغات اینترنتی رونق بیشتری پیدا کرده است به همین دلیل در این کمپین های تبلیغاتی می توان از رسانه های تبلیغاتی پر بازدید استفاده کرد مثل: اینستاگرام، تلگرام، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی محتوایی 

5. ارتباطات: پیام هایی که از طریق کمپین های تبلیغاتی برای افراد ارسال می شوند باید متن خوب و سازمان یافته ای داشته باشد و به طور مختصر و موثر شرکت و خدمات و کلاهای ارائه دهنده رو به خوبی معرفی کند.

6. طراحی مناسب: همانطور که متن پیام های ارسالی تبلیغاتی مهم هستند طراحی و دیزاین اپلیکیشن، پیج های تبلیغاتی و وب سایتمون بسیار مهم هستند و در معرفی برند و خدمات بسیار تاثیر دارد.

7. سنجش تبلیغات های انجام شده: برای هر کار که انجام می دهیم باید یک معیار مشخص داشته باشیم و فعالیت و کارهایی که انجام داده ایم طبق اون معیار بسنجیم تا متوجه شویم چه چیزی کارآمد و مفید است و یا چه اشکالاتی داشته ایم.

انواع ابزارهای تبلیغاتی 

- تبلیغات در شبکه های اجتماعی:  تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما این فرصت را می‌دهد که آگهی‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی که مخاطبان هدف شما در آن قراردارند، قرار دهید. این به معنای ایجاد ارتباطی جدید است که اجازه دسترسی آسان تر به مخاطبان خود را می‌دهد. استفاده از شبکه های اجتماعی می‌تواند موفقیت کمپین تبلیغاتی شما را افزایش دهد. تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات توییتر و تبلیغات فیسبوک از مهمترین شبکه های اجتماعی هستند که می‌توانید در آنها تبلیغ کنید.

- ایمیل مارکتینگ:  ایمیل مارکتینگ به افزایش وفاداری مشتریان کمک می‌کند که می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. و حفظ مشتریان قدیمی بسیار مهم تر از بدست آوردم مشتریان جدید است.

- بازاریابی محتوایی: شما با ایجاد وبلاگ یا طراحی وبسایت باید محتوایی تولید کنید که هم معرفی کننده شرکت و خدمات شما باشد هم اطلاعات مفیدی ارائه دهد و به سایت شما کمک کند تا بالا بیاید.

-بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جست و جو گوگل: در این روش شما باید محتوا های مناسبی تولید کنید تا سایت شما را بالا بیارد و به صفحه اول گوگل برسید.

قبل از اینکه کمپین تبلیغاتی خود را تشکیل دهید، جایگاه شرکت خود را در بازار و جایگاهی که می خواهید به آن برسید مشخص کنید، سپس کمپین تبلیغاتی خود را جوری طراحی کنید که ارزش ها، ویژگی ها و مزایای محصولات یا خدمات شما در کنار برگزاری کمپین حفظ شده و حتما افزایش یابد. 

"تبلیغات خود را می توانید در سایت پربازدید تبلیغ پلاس انجام دهید"

 

آقای تبلیغ