تبلیغ پلاس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره مزایای تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار
مقالات شنبه 11 مرداد 1399 371بازدید

مزایای تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار

تبلیغات اینترنتی یکی از مهم ترین بخش‌های تجارت‌های آنلاین و کسب‌وکارها است. امروزه هر نوع کسب‌وکاری چه بزرگ چه کوچک و تمام کسب‌وکارهای موفق در جهان از تبلیغات اینترنتی استفاده می‌کنند. این موضوع به این دلیل است که ارزان‌ترین و راحت‌ترین راه برای رسیدن به میلیون‌ها بازار هدف تبلیغات اینترنتی است. به تبلیغات اینترنتی بازاریابی آنلاین هم گفته می‌شود، این فرآیند تبلیغ برند، محصولات یا خدمات از طریق فضای آنلاین است. تبلیغات آنلاین شامل ایمیل مارکتینگ، تیلیغات گوگل، تبلیغات در شبکه های مجازی و..... است که از طریق رسانه‌های آنلاین انجام می‌شود.

مزایای تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار

1. مقرون به صرفه بودن تبلیغات اینترنتی: یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات اینترنتی هزینه کم و بازدهی بالای آن است. شما می توانید با کم ترین هزینه بیشترین فروش و جذاب مخاطب را داشته باشید.

2. ارتباط بهتر با مخاطبان هدف: با تبلیغات اینترنتی می توانید تبلیغات خود را برای گروه های خاصی از مخاطبان ارسال کنید و در سایتهای مختلف که کاربران مختلف از لحاظ گروه های سنی، تحصیلی و ...  برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. این کار باعث میشود شما از تبلیغات خود نتیجه خیلی بهتری را کسب کنید.

3. امکان قراردادن اطلاعات بیشتر: ارائه اطلاعات بیشتر در تبلیغات از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی است. در تبلیغات اینترنتی می توان از فایل های تصویری گیف استفاده کنید که با عوض شدن عکس آن از نوشته های بیشتری بهره برد و یا استفاده از ویدئوها که اطلاعات کاملتری را در معرض نمایش قرار می دهد.

4. پرداخت هزینه نسبت به تعداد مشتری جذب شده: در تبلیغات آفلاین باید کل مبلغ برای تبلیغ در همان اول پرداخت شود اما در تبلیغات آنلاین و استفاده از تبلیغات اینترنتی میتوان پرداخت هزینه را بر اساس کلیک ها و مخاطبان هدف واقعی انجام داد.

5. ارزیابی عملکرد تبلیغات: در تبلیغات اینترنتی توسط ابزارهای مختلف میتوان میزان عملکرد و تاثیر تبلیغات ارزیابی کرد که با این بررسی ها نتیجه بهتر و کاملتری را بدست خواهیم آورد.

6. قابلیت ویرایش و به روز رسانی: در تبلیغات اینترنتی بعد از ارسال آگهی و تبلیغات امکان ویرایش و تغییر آن است و هروقت بخواهیم می توانیم به راحتی آن ها را تغییر دهیم.

7. قدرت برندسازی: برند سازی لوگو، نام شرکت و نام محصولات  یکی از مهمترین روش های بازاریابی به حساب می آید و تبلیغات اینترنتی به برند سازی کمک بیشتری میکند.

بازاریابی اینترنتی با تبلیغات اینترنتی در مراحل مختلف، مشتری را جذب می‌کند. در حالت کلی، تبلیغ یعنی رساندن پیام، اطلاع‌رسانی کردن محصولات و جلب توجه مشتریان. دنیای تبلیغات دنیایی پر از پیام‌ها، فکرها و احساسات است. افزایش آگاهی برند و افزایش فروش از مهمترین اهداف در بازاریابی اینترنتی است. امروزه همه‌چیز به سمت فضای مجازی رفته است. فقط کافیه وقتی توی مترو یا خیابان هستید به مردم نگاه کنید، هیچ‌کس حواسش به تبلیغات روی در و دیوار نیست گوشی‌ها و تبلت‌ها جای این تبلیغات را گرفته است و فضای مجازی بیشترین تاثیر را دارد.

تبلیغات اینترنتی بهترین نوع تبلیغات است . در این نوع از تبلیغات که بر روی شبکه جهانی اینترنت انجام می شود، از سایر تبلیغات دیگر بازخورد بیشتری دارد زیرا جامعه جهانی و گسترده تری تبلیغ را مشاهده می کنند. تبلیغات اینترنتی به دلیل دارا بودن دسترسی جهانی در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز باعث افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار شده. تبلیغات اینترنتی دارای ویژگی نمایش، نگهداری و بروز رسانی آسان است و همین مزیت تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات دیگر است.

تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سـنتی، دارای مزیت‌های بسیاری است که می‌توان به ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، دسترسی جهانی و شبانه‌روزی، ارسال و نگهداری و بروز رسانی راحت، ارزیابی عملکرد و .... اشاره کرد. علاوه براین هزینه تبلیغ در اینترنت نیز بسیار کمتر از رسانه‌های دیگر می‌باشد. شرکتهای تجاری اگر بخواهند موقعیت خود را در بازار حفظ کنند چاره‌ای جز استفاده از این نوع تبلیغات را نخواهند داشت. 

 

 

آقای تبلیغ