تبلیغ پلاس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره انواع آگهی تبلیغاتی
مقالات دوشنبه 10 شهریور 1399 348بازدید

انواع آگهی تبلیغاتی

برای رونق دادن به کسب وکار و حرفه خود می توانید از راه ها و روش های متفاوت زیادی استفاده کنید. یکی از مهم ترین کارها تبلیغات می باشد. آگهی های تبلغاتی که در زمینه کسب و کار خود منتشر می کنیم در برای جذب بیشتر مشتریان و مخاطبین می باشد. در حقیقت می توان گفت نوشتن آگهی تبلیغات نقش مهمی در بدست آوردن مخاطبین و مشتریان شما دارد هر چه این آگهی تبلیغاتی جذاب تر باشد باعث می شود تا افراد بیشتری را جذب کنید که این کار می تواند بر سئوسایت شما هم تاثیر گذار باشد. تبلیغات آگهی می تواند به صورت های مختلفی مانند پیام های کوتاه، بنر تبلیغاتی، تراکت و وب سایت انجام شود.

تولید محتوا در تبلیغات اینترنتی از همه چیز مهم تر است برای نوشتن متن آگهی یک محیط آرام را باید انتخاب کنید تا در حین نوشتن حواستان پرت نشود. زمانیکه شما به تبلیغ محصولات و خدمات خود در قالب نوشته و خبر می پردازید در واقع اقدام به تبلیغات آگهی بصورت خبری کرده اید تا اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبین خود در زمینه محصولات و خدماتی که دارید قرار دهید. شما با این نوع تبلیغات به راحتی به هدف خود که بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب در گوگل است برسید و با معرفی محصول و برند خود می توانید به بهبود سئو وب سایت خود کمک کنید.

انواع آگهی تبلیغاتی

1. تبلیغات چاپی: تبلیغات چاپی شکل های مختلفی دارد و استفاده از آن می تواند باعث تغییر و تحول شود و متفاوت بودن چیز خیلی خوبی است. بعضی وقتا مصرف کنندگان از آگهی های دیجیتال خسته می شوند و بهتر است بعضی وقتا شما از تبلیغات چاپی هم استفاده کنید برگه های چاپی و احساس لمس کردن و پایداری که به وجود می آورند می تواند گزینه خوبی برای تبلیغات باشد. تبلیغات چاپی دارای سه بخش است:

- تبلیغات در مجله ها، روزنامه یا هر چیزی که به طور دوره ای و منظم منتشر می شود تبلیغات دوره ای نام دارد که به این نوع از تبلیغات در اصطلاح تبلیغات چاپی هم گفته می شود. قرار گرفتن تبلیغات در مرکز مجله ای بزرگ یا کاور پشت روزنامه به معنای در معرض دید میلیون ها نفر مشتری قرار گرفتن ست.

- نوع دیگر تبلیغات چاپی تبلیغ در بروشورها، کاتالوگ ها و برگه های کوچک است از این روش زمانی می توانید استفاده کنید که اطلاعاتی بسیار بیشتر از آن چیزی دارید که بتوان در یک آگهی چاپی در روزنامه جا داد.

- نوع سوم تبلیغات چاپی تبلیغات پست مستقیم است یعنی برگه چاپی شما مستقیما برای مصرف کننده پست شوند. اگر پست مستقیم به درستی انجام و خلاقانه طراحی شود، می تواند به صورت هوشمندانه مشتری در مورد محصول یا خدمت متقاعد کرده و در نتیجه روش خوبی برای جذب کردن مشتری و تبدیل آن به خریدار است.

2. تبلیغات چریکی: تبلیغات چریکی می تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار تبلیغات استفاده شود. به نوع تبلیغات رسانه محیطی هم گفته می شود. در تبلیغات چریکی دو مورد بسیار اهمیت دارد آن هم مکان و زمان است. یکی از اصلی‌ترین نکات در تبلیغات چریکی استفاده از ایده های خلاقانه و نوآورانه است. این نوع از تبلیغات به شما این فرصت را می‌دهد تا به طور مستقیم از طریق صحبت کردن و رسانه های اجتماعی به هدف خود که می‌تواند فروش محصولات بیشتر می باشد برسید.

3. تبلیغات آنلاین: هر نوع تبلیغاتی که با استفاده از اینترنت انجام شود تبلیغات آنلاین می گویند این نوع از تبلیغات را می‌توانید در محیط‌هایی مثل اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، واتس آپ و... انجام دهید و به راحتی به مشتریان آنلاین دسترسی داشته باشید و تبلیغ کنید. تبلیغات آنلاین یا دیجیتال به صورت های مختلف و با ابزارهای متنوعی انجام می‌شود: 

- نصب بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌های پربازدید جز روش‌های جدید است که طرفداران خاص خودش را دارد. برای اینکه در وب‌سایت‌های پر بازدید اقدام به سفارش بنر تبلیغاتی کنید، لازم است تا اول یک وب‌سایت برای خودتان طراحی کنید. بعد اطلاعات خودتان را که شامل شماره تماس و نشانی سایتتان است، در بنر سفارشی وارد کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی به آن دست پیدا کنند.

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های تبلیغاتی است که بسیار ارزان و به‌صرفه است. می توان از این نوع روش تبلیغاتی در مناسبت های مختلف و در طی بازه زمانی مشخص استفاده کرد. علاوه بر این می‌توانید در زمان تخفیف‌های فصلی و یا ورود جنس‌های جدید و به‌روز با ارسال ایمیل به کاربران آن‌ها را مطلع کرده و فرآیند تبلیغاتی خودتان را از این طریق انجام دهید.

- تبلیغات ویدئویی به این صورت است که از محصولات تبلیغ شونده فیلم های کوتاهی گرفته می شود و بعد آن ها را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام و... به اشتراک گذاشته می شود. و این نوع تبلیغات می تواند از تبلیغات چاپی بازدید بیتری هم داشته باشد.

- وب‌سایت‌های تخفیفی مکانی برای جذب بیشتر مشتری است. در این شیوه تبلیغ‌کننده‌ها محصولاتی را ارائه می‌کنند که تخفیف چند‌درصدی دارند. همان‌طور که می‌دانید تعداد این نوع از وب‌سایت‌های تخفیفی روز‌به‌روز در حال افزایش است و زمینه برای تبلیغاتی از این دست بیشتر فراهم می‌شود و این نوع از تبلیغات می تواند مشتریان واقعی زیادی را جذب کند.

4. استفاده از وسیله های نقلیه پرتردد در سطح شهر: تبلیغات با استفاده از وسایل نقلیه پرتردد مثل مترو اتوبوس و ... در سطح کلان‌شهرها، جزء تبلیغات محیطی به حساب می‌آیند که بسیار هم گران هستند. تأثیر زیادی که این شیوه در فروش محصولات دارد باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های معتبر و بزرگ این روش را انتخاب کنند.

5. تبلیغات تلویزیون: تلویزیون با قدرتی که در نمایش و جلب توجه بینندگان دارد احساسات افراد را نشانه گرفته و آنان را وادار به رفتار های می کنند که تبلیغات خواستار آن می باشند. تلویزیون می تواند تمام حواس تماشاگران جلب کند و هرچه می خواهد را به ذهن مخاطبان انتقال دهد تا به مانند دستگاهی صوتی و یا تصویری عمل کند. و اینکه می توان در هر نقطه ای از کشور بیننده داشت و به همین دلیل است که شرکت ها حاضرند مبالغ زیادی برای پخش تبلیغ در تلویزیون هزینه پرداخت کنند

در کسب و کار های کوچک که با سرمایه ای بسیار کم راه اندازی میشود باید مدت زمان رسیدن به سود دهی کوتاه تر باشد. چون شخص پول چندانی برای هزینه کردن در بخش های مختلف و همچنین تبلیغات ندارد و برای توسعه کسب و کار خود از همان ابتدا نیاز به جذب مشتری و دریافت درآمد از طریق فروش دارد . این تصور اشتباه که تبلیغ کردن یک هزینه اضافی است و باید از آن خودداری کنند باعث میشود کسی از وجود محصولات و خدمات شما با خبر نشود و در نهایت فروش و کسب درآمدی هم درکار نخواهد بود و شخص همان هزینه ای که برای راه اندازی کار خود پرداخته است را نیز از دست بدهد و مجبور به انصراف از ادامه کار شود.

 

آقای تبلیغ