تبلیغ پلاس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره تبلیغات اینترنتی و برندینگ
مقالات شنبه 22 شهریور 1399 321بازدید

تبلیغات اینترنتی و برندینگ

تبلیغات می تواند نقش مهمی را در آگاهی از برند یک شرکت ایفا کند. زمانی که شما یک کسب و کار جدیدی را تاسیس می کنید مردم چگونه باید از این کار شما خبردار شوند؟ شما می توانید از راه های زیادی کار بازاریابی شرکتتان را انجام دهید اما چیزی که در ابتداا واقعا مهم است بدست آوردن اعتماد مشتریان است. مردم چیزی را که همه جا ببینند به خاطر می­سپارند و به آن اعتماد می کنند. این روزها هدف گذاری های تبلیغاتی اجازه می­دهد تا مشتریان مورد نظر شما به هر کجا که می روند تبلیغات شما را ببینند. بعد از اینکه شما یک برند را ساختید خدماتی و محصولات تولیدی شماهویت برند شما را می سازند. این امر ابتدا با یک مفهوم آغاز می شود و سپس با یک هویت بصری که قابل تشخیص بوده و مشتریان را تشویق به قدردانی می کند، مسیر خود را به جلو باز می کند و تلاش می کند تا در طول این مسیر پیام های مشخصی را به مشتریان برساند.

با یک هویت و برند منسجم شما می توانید پیامی شفاف و واضح به جامعه هدف خود برسانید و در یک سطح احساسی با آن ها ارتباط برقرار کنید. این ارتباط از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به انگیزه، وفاداری و در نهایت اقدام عملی منجر خواهد شد و جامعه هدف شما را تبدیل به مشتری هایتان خواهد کرد.برای رساندن پیام درست از طریق روش های مختلف تبلیغاتی باید بر روی ثبات و پایداری سرمایه گذاری کنید نمای ظاهری برند شما باید با استفاده از تمام ابزارهای تحت اختیار شما لوگو، رنگ ها، تصاویر و بنر با سبکی ثابت و استوار ایجاد شود.

 همواره به خاطر داشته باشید باید قولی را در نقطه آغاز روابطتان به مشتری هایتان بدهید که از همان لحظه بتوانید به آن عمل کنید و تلاش کنید تا هرچیزی را که قول داده اید به آن عمل کنید و اگر چنین کنید و بتوانید از عهده آن برآیید آن ها تبدیل به خریداران وفادار می شوند که از لحاظ احساسی هم به برند شما وابسته خواهند شد. 

تبلیغات اینترنتی می­تواند یک عامل اصلی در هویت برند شما باشد و باید بر اساس یک سری مجموعه قوانین آگهی تبلیغاتی شما طرحی و ارائه شود تا پیام تبلیغاتی شما بین هزاران پیام تبلیغاتی دیگر دیده شود و به چشم بیاید. با آموزش یک سری ازاصول تبلیغاتی می توانید به راحتی بهترین و جذاب ترین آگهی تبلیغاتی را طراحی کنید چون که استفاده از اینترنت امروزه برای همه بسیار آسان است. با استفاده از خلاقیت خود می توانید از افکت های بیشتر و بیشتری بر روی آگهی های تبلیغاتی خود استفاده کنید یا از تصاویر انیمیشنی و متحرک استفاده کنید هر چند که شاید واقعا نیازی به این کار ها نباشد. طراحی های کارتونی ساده و تمیز در برخی موارد ایده بسیار عالی خواهد بود اما به این نکته مهم توجه داشته باشید که توجه افراد و مشتری ها به پیام های تبلیغاتی شما فقط در حد چند ثانیه است. پس حواستان را جمع کنید و به هیچ عنوان در تبلیغات اغراق نکنید و در نخواهید خود را آنطور نشان دهید که نیستید و در کنار همه اینها در بخش تبلیغاتی و طراحی وبسایت به بهبود سئو توجه داشته باشد و در طراحی بنرها و طراحی سایت خود به کار بگیرید. 

برند به مجموعه ‌ای از نگرش‌ها، خاطرات، علایق و تجربه‌ها از یک محصول یا خدمات می گویند. هر برند برگرفته از داستانی است و مردم نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. برای ساخت یک برند ابتدا باید یک سری از عملیات درونی و بیرونی آن شکل بگیرد. قدم اول تولید محصول و تست آن توسط کارمندان آن شرکت است. هیچ کالا و خدماتی تولید و ارائه نمی‌شود مگر اینکه تبلیغات فراوان بازاری در مورد آن شکل گرفته باشد . البته قبل از تبلیغات باید از محصولات از لحاظ کیفی مطمئن باشید. 

تصویر برند از ترکیب اجزای متفاوت هویت و به کمک ابزارهای تصویرسازی بویژه تبلیغات ساخته می شود. تبلیغات محور اصلی فرآیند اطلاع رسانی به مصرف کنندگان درباره فواید اصلی محصول و ایجاد جایگاه برای برند در ذهن مشتریان می باشد. کیفیت محصول اصلی، ارزش های درونی محصول را پرورش می دهد درحالیکه تبلیغات تلاش می کند تا باورهای موجود درباره کیفیت محصول را حتی گاهی با اغراق به همگان نشان دهد. ولی کارکرد دیگر آن ایجاد ارزش های نمادین و بیرونی برای برند است.

محتوای خوب شرکت به اندازه کافی برای کمک به معروفیت برند مناسب است اما این فقط نیمی از واقعیت را نشان می‌دهد. درست است که کیفیت محتوا به حفظ ارتباط با کاربران کمک می‌کند اما قطعاً نمی‌تواند جایگزین تبلیغات شود. این تبلیغات است که خدمات و محصولات شرکت را موردتوجه قرار می‌دهد. نکته مهم این است که ترکیب روش های تبلیغاتی خوب با ایجاد یک تصویر عالی از شرکت باعث می‌شود کاربر تجربه فوق‌العاده‌ای را از خرید داشته باشد و این همان هدف اصلی تبلیغات برند است.

به‌طورکلی، برند آن چیزی است که مشتریان از آن طریق کسب و کار شما را درک می‌کنند. نام تجاری خوب آگاهی و قدردانی نسبت به محصولات را ارتقا خواهد داد. بسیاری از شرکت‌ها با دقت طراحی شده‌اند تا یک محصول برتر و با کیفیتی مناسب را در طرح‌ها و تبلیغات خود نشان دهند. لوگو، رنگ‌ها، فرهنگ‌ها و محیط کسب‌وکار همه ترکیب می‌شوند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار کند، بنابراین ارتباط شما با مخاطب و پذیرش ذهنی او در بستر نام تجاری و متعلقات آن اتفاق می‌افتد. مورد دیگر اینکه نام تجاری به مشتری نشان می‌دهد که چه انتظاری می‌تواند از شما داشته باشد.

یکی از مزیت‌های اصلی تبلیغات، این است که می‌توانید محصولاتتان را با دیگر محصولات رقبا مقایسه کنید و سپس برای پیشبرد آنها تبلیغات مناسبی طراحی کنید. یکی از ویژگی‌های رایج تبلیغات این است که محصولات و خدمات شما را با یک عنصر ذاتی در نام تجاری مرتبط می‌کند، سپس آن را از دیگران متمایز کرده و پیام قانع‌کننده‌ای را برای مشتری تبلیغ می‌کند. اگر شرکت شما متمایز است و ویژگی‌های خاص خودش را دارد، مطمئنا می‌تواند در مواجهه با رقابت‌های شدید دوام بیاورد. یک برند منحصربه‌فرد که حاوی پیام روشنی است، نه‌تنها فروش را افزایش می‌دهد، بلکه موجب وفاداری مشتری و حمایت مصرف‌کنندگان می‌شود.

بازارهای امروزی بیش‌ازحد اشباع هستند و فضای رقابتی حاکم بر آن بر هیچکس پوشیده نیست این موضوع به این معنی است که مشتریان هر روز توسط صدها شرکت رقیب احاطه می‌شوند و پیشنهاد‌های متعددی پیش رویشان قرار دارد. بهترین راه برای حفظ محصولات خود در ذهن افراد و ایجاد کسب‌وکاری عادت ساز، استفاده از بهترین روش های تبلیغاتی  و ارتباطات با کیفیت و پایدار است. برخی از موفق‌ترین کسب‌وکارهای امروزی بخش اعظمی از بودجه خود را به تبلیغات برند اختصاص می‌دهند زیرا این روند موجب توسعه برند و حفظ اعتماد مشتریان می‌شود.

درنهایت اینکه هر چه بیشتر به معرفی برند و نام تجاری خود بپردازید تسلطتان در بازار را تضمین می‌کنید. برندینگ نوعی مزیت رقابتی است که گاهی توسط شرکت‌های باتجربه نادیده گرفته می‌شود. فراموش نکنید که امروزه بسیاری از شرکت‌های محبوب، هویتی مرده دارند زیرا قدرت تبلیغات برند و ذهنیت ایجادشده از طریق آن را نادیده می‌گیرند. داشتن یک کمپین تبلیغاتی در مرحله ی اول وظیفه ی تحقیق و بدست آوردن آمار در مورد فعالیت های برند و رقبا و جایگاه فعلی هر شرکت در بازار را برعهده دارد. شروع فعالیت تبلیغاتی بعد از تجزیه و تحلیل نتایج بدست آمده می باشد. پس برای داشتن یک تبلیغات حرفه ای باید تخصص و مهارت در زمینه های مختلف مانند روانشناسی، بازاریابی، جامعه شناسی، اقتصاد، زبان شناسی و غیره داشت تا بتواند به روند رو به رشد برندینگ کمک کند. 

 

آقای تبلیغ