تبلیغ پلاس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره 8 روش تبلیغاتی کارآمد
مقالات چهارشنبه 26 شهریور 1399 657بازدید

8 روش تبلیغاتی کارآمد

تبلیغات اینترنتی از زمانی که به وجود آمد و شکل گرفت به صورت یک متن ساده بود اما به مرور زمان این نوع تبلیغات شکل های متفاوت تری نسبت به خودش گرفت و به بنرهای متحرک و چشمک زن تغییر قیافه داد که توجه خیلی از مخاطبین را به خودش جلب می کرد اما این پایان کار نبود و کم کم سرعت رشد تبلیغات آنلاین در اینترنت افزایش پیدا کرد. قطعا تبلیغاتی که در سرتاسر اینترنت پخش است برای خیلی ها نسبت به تبلیغات سنتی و روش های سنتی آن جذاب تر است و از همه مهمتر مزایای خیلی بیشتری هم دارد. تمام مردم دنیا دسترسی به اینترنت را دارند برای همین این نوع تبلیغات بیننده زیادی خواهد داشت و این یعنی دسترسی گسترده لحظه به لحظه و می توانید آمار بازدید تبلیغات خودتان را شاهد باشید مقرون به صرفه بودن این نوع تبلیغات از نظر هزینه نسبت به روش سنتی مزیت مهم آن است.

 تمام اشخاص حتی آنهایی که سواد زیادی ندارند می توانند از تبلیغات اینترنتی استفاده کنند با تبلیغ کردن در دنیای وب به راحتی تمام کاربران در هر جایی از دنیا آن را مشاهده می کنند و مشتریان هدف شما بیشتر خواهد شد هر نوع اطلاعاتی را بخواهید می توانید در اختیار کاربر قرار دهید بهترین روش برای برند سازی کسب و کار است بهترین روش برای برقراری ارتباطی طولانی مدت و مستقیم با مشتریان است تبلیغات اینترنتی این روزها به یکی از مهم ترین بخش های تبلیغات تبدیل شده است. اینترنت به عنوان یکی از رسانه های اجتماعی قدرتمند این روزها به یکی از پر ترافیک ترین عرصه های تبلیغاتی تبدیل شده است. تبلیغات در اینترنت روش های مختلفی دارد. که با شناختن همه روش ها می توان بهترین آن را انتخاب کرد. 

هشت روش تبلیغاتی کارآمد

1. بنر های تبلیغاتی: این نوع تبلیغات اینترنتی به تبلیغات بنری یا تبلیغات نمایشی مشهور هستند و یکی از بهترین روش ها برای برند سازی کسب و کار به حساب می آید اما در یک صورت. در صورتی که در سایت های پربازدید این کار صورت بگیرد که این کار هم هزینه ی خیلی زیادی را به همراه خواهد داشت. این روش تبلیغاتی به خاطر متحرک بودن و چشمک زن بودنش به یکی از پر استفاده ترین روش ها برای برند سازی در دنیای اینترنت مشهور است. 

2. تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی یکی از روزمرگی های مردم هستند و جزء مهمی از تبلیغات اینترنتی محسوب می شود و می توان گفت کمتر کسی را می توان پیدا کرد که گوشی هوشمند داشته باشد اما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین، فیسبوک، یوتیوب و خیلی از شبکه های دیگر عضو نباشد. این بهترین فرصت برای اشخاصی است که می خواهند کسب و کارشان را به دیگران در دنیای وب از طریق شبکه های اجتماعی معرفی کنند. فقط کافیست یک اکانت کاربری ایجاد کنید و با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند کاربران، مخاطبین و بازار هدفتان را پیدا کنید و تبلیغات اینترنتی تان را برای این اشخاص به منظور تبدیل کردن آنها به مشتریان دائم، شروع کنید.

3. تبلیغات کلیکی: به این نوع تبلیغ کردن پرداخت بر اساس کلیک گفته می شود این نوع روش در اصل یکی از روش هایی مناسب برای افزایش ترافیک هدفمند به حساب می آید. در واقع در تبلیغات کلیکی، شما به ازای هر کلیکی که مشتریان‌تان بر روی تبلیغات شما انجام می‌دهند، هزینه پرداخت می‌کنید. در تبلیغات گوگل که خود نوعی تبلیغات کلیکی است، بسته به هزینه ای که پرداخت می کنید؛ لینک سایت تان در پایین و بالای نتایج صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود و به ازای هر کلیکی که مشتریان بالقوه تان روی لینک سایت‌تان می‌کنند، هزینه از اعتبار اکانت گوگل ادزتان کم می‌شود.

4. تبلیغات موبایلی: تبلیغات اینترنتی در موبایلی کردنمی تواند یکی از رموز موفقیت شما در جذب مشتری باشد به خاطر اینکه بیشتر مردم دنیا از موبایل استفاده می کنند و به راحتی می توانید تبلیغات اینترنتی یا دیجیتالی خودتان را روی صفحه موبایل کاربران ارسال کنید که به روش های متفاوتی می توان این مورد را انجام داد که هم شما سود کرده باشید و هم مدیر اپلیکیشنی که با آنها قرارداد همکاری بسته اید.

5. تبلیغات ویدئویی: یکی از جذاب ترین و پر هزینه ترین روش ها برای جذب مشتری و مخاطب تبلیغات ویدئویی می باشد و شاید تنها دلیل آن به کار گرفته شدن گوش و چشم در این تبلیغات است. وقتی گوش می شنود و چشم می بیند باورپذیری یک تبلیغ خیلی خیلی راحت تر خواهد بود و به پادشاه تبلیغات هم مشهور است و نمونه مشهود آن، تلویزیون است.

6. تولید محتوا: تمامی سایت هایی که در دنیا وجود دارند و گوگل به آنها اعتماد کرده به صورت تولید محتوا توانسته اند به صدر جستجوهای گوگل برسند و این میسر نمی شود مگر با تولید محتوای کاربردی و کاربر پسند. اگر از تولید محتوا غافل شوید به طور حتم گوگل هم رتبه خوبی به سایت تان نخواهد داد و بدانید تولید محتوای ناب خودش به نوعی تبلیغ کسب و کارتان است.

7. رپرتاژ آگهی: رپورتاژ آگهی در اصل همان اخبار یا مقاله های تبلیغاتی هستند که در سایت های پربازدید به منظور معرفی خدمات، محصولات یا کسب و کار نوشته می شود. در واقع رپورتاژ کردن آگهی برای شما هزینه دارد اما ارزش این را دارد که از سایت های پربازدید یک بک لینک با ارزش دریافت کنید. این بک لینک ها دائمی هستند و روی سئو و بهینه سازی سایت تان تأثیر خیلی زیادی دارند.

8. ایمیل مارکتینگ: ایمیل مارکتینگ یک روش کاملاً موثر برای به دست آوردن بازار هدف و جذب مشتری است و برای ترویج و معرفی محصولات و خدمات استفاده می شود. اما این مورد هم دارای شرایط خاصی است. اول اینکه وقت و بی وقت برای کاربران نباید ایمیل ارسال کرد. این یعنی وارد شدن به حریم خصوصی دیگران و ممکن است ایمیل های شما را در پوشه اسپم قرار دهند بعد اینکه ایمیل ها را به گونه ای جذاب ارسال کنید که کاربر برای وارد شدن به لینک های مربوطه تحریک شود نه اینکه ایمیل را نخوانده حذف کند ایمیل های ارسالی می تواند حاوی محتواهای پیشنهادی، تبلیغاتی، ترویجی و یا غیره به منظور ایجاد کردن اعتماد یا وفادار کردن مشتری و یا آگاه کردن مردم از برند باشد. 

 

آقای تبلیغ