واکنش خریدار در مقابل تبلیغات
- پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳
- 187 بازدید
- مقالات
تبلیغات باید همه جا و همه وقت در دید مشتری قرار بگیرد. هزینهای که شرکتها صرف تبلیغات میکنند بسیار زیاد است. تبلیغات نقش مهمی در افزایش فروش و افزایش سهم بازار دارد. شرکتها برای رقابت با کسبوکارهای دیگر باید پیوسته خود را به مشتری یادآوری کرده و جایگاه اولی را در ذهن آنها داشته باشند. در غیر این صورت، سهم بازارشان را از دست می دهند. هدف از تبلیغات متقاعد کردن مردم نسبت به خرید کالایی که ممکن است به فکر خریدش نباشند یا نیازی به آن نداشته باشند.
مهم نیست که محصول یا خدمات شما چقدر خوب است، اگر هیچکس نداند که شما وجود دارید، نمی توانید محصولی به آنها بفروشید. یک تبلیغ موثر و اغلب مکرر به مخاطبان هدفتان کمک می کند تا با نام تجاری و محصولات شما بیشتر آشنا شوند و آن را بخاطر بسپارند. تبلیغات گاهی اوقات برای اطلاع رسانی و آموزش مصرف کنندگان است. مخصوصا زمانی که مارک های جدید یا محصولات وارد بازار میشوند. تبلیغات پیوسته برای مشتریان با پیامهای گوناگون، بر چیزهایی که میخورد، مینوشد، میپوشد و تماشا میکند تأثیر خواهد داشت.
تاثیرات مثبت تبلیغات بر مشتریان
1. آگاهی مشتریان از برند شما و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید.
2. تبلیغات باعث ایجاد ارتباط بین شما و مشتریان هدف می شود و باعث افزایش فروش و سودآوری برای کسب وکار شماست.
3. تبلیغات برای مشتریان می تواندکاربردها، منافع محصول و خدمات را یادآوری کنند.
4. شهرت واعتبار شما را افزایش می دهد.
5. مشتریان فعلی شما را برای خرید بیشتر از محصولات و خدمات تشویق کند.
6. مشتریان جدیدی برای کسب و کار و تولیدات شما جذب می کند.
ارائه ی تصویر و توضیحات کامل از شرکت و انتقال پیام برای مشتریان در بلند مدت سطح آگاهی و اعتماد آن ها را افزایش دهید و به این ترتیب ، مشتریان به تدریج تحت تاثیر تبلیغات های شما خواهند گرفت و شما را خواهند شناخت همین فعالیت ها نام و نشان تجاری و پیام های تبلیغاتی شما را از بقیه رقبا متمایز خواهد کرد .
تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سـنتی مزیت های بسیار بیشتری دارد. مزیت های آن عبارت است از: ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ایجاد پیوند به لیست محصولات، دسترسی شبانه روزی، ارسال و نگهداری و بروز رسانی آسان، قابلیت اندازه گیری بالا، طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش . بعلاوه هزینه تبلیغ در اینترنت نیز به مراتب کمتر از رسانه های دیگر می باشد. اگر می خواهید در عرصه فعالیت باقی بمانید و موقعیت خود را در بازار پررقابت حفظ کنید چاره ای جز استفاده از تبلیغات اینترنتی نخواهید داشت.
تبلیغات اینترنتی شکل های مختلفی دارد که هر شکل آن دارای ویژگی های خاص خود است. با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگی های مخاطبان، باید شکل متناسب انتخاب شود.
تبلیغات باعث یک ارتباط هدفمند و موثر میان کسبوکارها و مشتریان میشود. انجام درست و موثر تبلیغات باعث می شود محصولات و خدمات کسبوکار شما به بهترین شکل به مشتریان و مخاطبان معرفی شود و باعث جلب نظر مشتریان میشود. چرا که در این صورت است که مشتریان متقاعد به انتخاب محصولات کسبوکار شما و خرید نهایی خواهند شد.
تبلیغات باعث می شود صاحبان تمام کسب و کارها بازارهای فروش خود را توسعه بدهند و بازارهای فروش فعلی خود را حفظ کنند. تبلیغات موثر، یک ابزار مناسب برای افزایش فروش و اعتبار شرکتها میباشد. همیشه یادتان باشد که برای موفقیت در تبلیغات، باید اعتماد مردم را جذب کنیم. اگر بهترین تبلیغات با دروغ و بزرگنمایی از کیفیت و قابلیتهای محصول ارائه دهیم، شاید موفقیت کوتاهمدتی بدست بیاوریم اما مشتریان وفاداری را برای شرکت نخواهیم داشت.
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید