تبلیغ پلاس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره 5 روش تبلیغاتی اینترنتی کاربردی
مقالات دوشنبه 31 شهریور 1399 853بازدید

5 روش تبلیغاتی اینترنتی کاربردی

امروزه یکی از مهم ترین روش ها در دنیای تبلیغات، تبلیغات اینترنتی می باشد که جایگاه ویژه ای در بین بیشتر افراد پیدا کرده است. استفاده از بهترین روش های تبلیغاتی در بازاریای کسب و کار ها باعث موفق تر شدن کار ها در جهت افزایش بازدید و به دنبال آن فروش محصولات بیشتر می گردد. فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی امروزه به یکی از پرترافیک ترین مکان ها جهت عرضه تبلیغات تبدیل شده است. یکی از دغدغه های تبلیغ دهندگان خرید فضاهای مربوط به تبلیغ در انواع سایت های مختلف پربازدید می باشد. افرادی که اقدام به تبلیغ می کنند و برای این تبلیغات هزینه گذاشته و اقدام به معامله می کنند. بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی وجود دارند که با کمک به تبلیغ کنندگان، منجر به اعمال مدیریتی خوبی از طرف آن ها خواهد شد. روش های تبلیغاتی مثل ویدئوها، موبایل، رسانه های اجتماعی، نمایش و ... هستند این روش ها هم جزء یکی از بهترین روش تبلیغاتی به شمار می رود که به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کند.

برای تبلیغات می توان از روش های مختلف و گوناگونی استفاده کرد از صفحات اینترنتی مناسب که در ارتباط با نوع موضوع شما است استفاده کنید و دقت دشته باشید که نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید با نوع پیام تبلیغاتی شما هماهنگ و در یک راستا باشد سعی کنید تا در تبلیغاتی که انجام می دهید نوآوری و خلاقیت داشته باشید تا بتوانید کاربران را به سمت خود جلب نمایید. بعد از اینکه تبلیغات خود را انجام دادید، برای آگاهی از موفقیت یا عدم موفقیت در کار خود، سعی کنید اقدام به سنجش و ارزیابی میزان موفقیت خود کنید تا از پرداخت هزینه های بی جا جلوگیری به عمل آورید. با این کار می توانید برای آینده تبلیغات خود تصمیمات درست و صحیحی را بگیرید.

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که در هنگام به کار بردن تبلیغات مربوط به کالا و خدمات خود، به طیف عظیمی از کاربران توجه کنید و تمام فعالیت خود را محدود به افراد خاصی نکنید. و این که بسیار حائز اهمیت می باشد برای جلوگیری از به وجود آمدن نگرش های نادرست و اشتباه در مورد میزان فروش و تبلیغات سعی کنید که اقدام به تحلیل درستی بین بازدید از سایت و فروش محصولات خود دست پیدا کنید

پنج روش تبلیغاتی اینترنتی کاربردی

1. تبلیغات بنری: از جمله بهترین روش تبلیغاتی در فضای مجازی، تبلیغات نمایشی و یا بنری هستند که در این روش از تبلیغات، سایت تبلیغ دهنده، اقدام به طراحی بنر مربوط به تبلیغات خود کرده و با اجاره یکی از جایگاه های بنری که در سایت های پربازدید وجود دارد به معرفی محصول و مواد خود اقدام می نماید. نکته ای که در هنگام استفاده از بهترین روش تبلیغاتی باید مدنظر خود قرار دهیم، هدف ما از تبلیغ می باشد. چنانچه هدف برندسازی است استفاده از تبلیغات بنری می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و نتیجه ی دلخواه را در طولانی مدت بدهد. استفاده از این بنرهای تبلیغاتی برای هدفی خاص و طولانی مدت برنامه ریزی شده است. این تبلیغات از جمله بهترین روش تبلیغاتی، برای برندسازی و اهداف طولانی مدت می باشند. 

2. تبلیغات گوگل: یکی از بهترین روش تبلیغاتی کارآمد که بسیار هم پربازده است بازاریابی موتور جست و جو است. این روش بر خلاف SEO که به صورت رایگان و در راستای بهینه سازی محتوای مربوط به سایت انجام می شود دارای هزینه پرداختی می باشد و رایگان نیست. مثلا لینک سایت ها و وب سایت های مختلف در موتور جست و جوی گوگل قرار داده شده و در معرض دید کاربران قرار می گیرد و هر کلیک در این موتور جست و جو متحمل هزینه شده و این هزینه از حساب سایت مورد نظر کم خواهد شد. به این سیستم که در موتور جست و جو گوگل قرار دارد، کلیکی می گویند. یکی از نزدیک ترین روش ها به مرحله ی فروش همین روش تبلیغات موتور جستجوی گوگل می باشد و یکی از مهم ترین کارهایی که در این نوع تبلیغ بایستی انجام دهید، مشخص نمودن کلید واژه هایی می باشد که کاربران برای خرید و یا استفاده از خدمات شما استفاده می نمایند. این یکی از بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی است که مایل هستند خیلی سریع و به طور مستقیم با صرف هزینه های خاص به هدف خود که فروش است، برسند.

3. تبلیغات در شبکه های اجتماعی: اولین تبلیغاتی که از طریق شبکه های اجتماعی انجام شد در برنامه ی فیس بوک بود. در این تبلیغات در انواع فضاهای مجازی، می توانید در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید، پست های تبلیغاتی شما برای اکثر کاربران اینترنتی که شما را  فالو نکرده اند در مدت زمان معینی به نمایش گذاشته شود. یکی از بهترین روش تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، برنامه هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و ... می باشد. این روش تبلیغاتی، با توجه به نوع اطلاعات شخصی از قبیل سن، جنسیت، محل زندگی و غیره که کاربر به شبکه اجتماعی که در آن عضو است می دهد، می تواند به عنوان یکی از بهترین روش تبلیغاتی که کارایی بسیاری دارد انتخاب شود. 

4. ایمیل مارکتینگ: یکی از بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است که می توان از طریق آن به راحتی اقدام به جذب مشتری و نگهداری مشتریان قبلی کرد. طبق نظر سنجی های صورت گرفته بیشتر افراد مایل به همکاری و خرید از کسب و کارهایی هستند که برای آن ها ایمیل ارسال می کنند. در واقع خیلی از این افراد مدعی شده اند که در هنگام خرید کردن در فروشگاه ها اسم برندهایی که برای آن ها ایمیل فرستاده اند به طور ناخودآگاهی در ذهن آن ها تداعی شده است و آن ها را ترغیب به خرید از این نوع برندها نموده است. اهمیت ایمیل مارکتینگ در روش تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی برای همه مشخص است و جزء بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید.

5. رپورتاژ آگهی: سرمایه گذاری در این بخش از تبلیغات باعث رشد و پیشرفت فروشگاه اینترنتی خواهد شد. استفاده از رپورتاژ خبری برای کسب و کار به این صورت است که شما متنی را به عنوان معرفی محصول و خدمات آماده کرده و آن را در سایت های معتبر منتشر خواهید کرد. انتشار رپورتاژ خبری علاوه بر آشنایی کاربران با کسب و کار شما، سبب دریافت بک لینک هایی هم می شود که در افزایش رتبه گوگل و بهبود سئو سایت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

آقای تبلیغ