تبلیغ پلاس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره تبلیغات اینترنتی پربازده
مقالات دوشنبه 20 مرداد 1399 371بازدید

تبلیغات اینترنتی پربازده

یکی از روش های موثر برای تبلیغات اینترنتی تبلیغ در سایت های پر بازدید است. تبلیغات اینترنتی پربازده دارای بازدهی بالایی هم می باشند و می توانند محصولات یا خدمات شما را به تعداد زیادی از مردم معرفی کنند. ایجاد ترافیک و دریافت بازدیدکننده بیشرین مسئله بسیاری از مدیران شرکت ها و سایت های اینترنتی است. متاسفانه اغلب مدیران سایت ها بدون اینکه تحلیل درستی از آمارهای سایت خود داشته باشند و به دنبال بهبود فرآیندهای تبلیغات خود هستند. 

نکات زیادی در طراحی تبلیغات اینترنتی پربازده اهمیت دارد که باید به آنها توجه کنید استفاده از طرح های زیبا و گرافیکی باعث خواهد شد که پیام اصلی که می خواهید به مخاطب منتقل کنید، به درستی منتقل نشود و به همین خاطر تبلیغات شما تاثیری هم نداشته باشد. انتخاب شعار مناسب در تبلیغات به جای استفاده از شعارهای تکراری و مخاطبان خود را جدا کنید. به خصوص اگر دنبال جذب مخاطبین هدف هستید و به ازای کلیک کاربران هزینه پرداخت می کنید، این روش به شما کمک زیادی می کند.

یکی از مواردی که ضرورت دارد این است که در کنار کار تولید و تجارت بازاریابی صورت گیرد. این حرفه از  گذشته برای جذب مشتری به محصول صورت می گرفت و در طول زمان دستخوش تغییراتی قرار گرفته و به روز رسانی شده است. امروزه بازاریابی به دو شیوه ی سنتی و اینترنتی انجام می شود که هر دو در حال حاضر استفاده می شوند و با توجه به شرایط تجارت یکی از آنها را انتخاب می کنند.

روش های تبلیغات اینترنتی پربازده

1. بنر تبلیغاتی: بنر تبلیغاتی از مهم‌ترین و ساده ‌ترین شیوه های تبلیغات است. قبل از سپردن بنر تبلیغاتی به یک وب‌سایت پربازدید باید خود شرکت یا مجموعه‌ی تبلیغ‌کننده وب‌سایت داشته باشد و آدرس آن وب‌سایت علاوه بر اطلاعاتی چون شماره‌ی تماس و نشانی در طراحی بنر به کار برده شود. نکته‌ی مهم دیگر در زمینه‌ی انتخاب وب سایتی است که می‌خواهید تبلیغات خود را به آن بسپارید وب‌سایت موردنظر شما علاوه بر پربازدید بودن باید به‌اندازه‌ی کافی خلوت باشد تا بنر نصب‌شده در میان سایر تبلیغات گم نشود.

2. تبلیغات کلیکی: تبلیغات کلیکی تبلیغاتی است که نمایش بنر در وب‌سایت‌های کلیکی انجام می شود. شیوه‌ی پرداخت هزینه در این نوع سایت‌ها به این صورت است که به ازای هر تعداد کلیکی که مخاطب روی لینک بنر شرکت بکند، وب‌سایت تبلیغ‌کننده از سفارش‌دهنده پول دریافت می‌کند. که این تبلیغات هزینه اش به صرفه تر است.

3. تبلیغات پیامکی:  این نوع تبلیغات بازخورد مثبت و سریعی دارند. این شیوه از تبلیغات قیمت پائین و هدفمند و تاثیرگذار است به همین دلیل بسیار موردتوجه است و حتی کسب‌وکارهای بسیار کوچک هم از نتایج مثبت این تبلیغات استفاده می‌کنند.

4. تبلیغات شبکه های اجتماعی: امروزه شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر از وب‌سایت‌ها مخاطبان ثابت دارد و عدم حضور کسب و کار ها در آن ها یک ضعف بزرگ است. یکی از مزایای حضور در این فضاها این است که تبلیغات در آن‌ها ارزان‌قیمت بوده و بسیاری از کاربران حاضرند بدون دریافت هزینه و صرفاً به دلیل راضی بودن از یک محصول یا خدمات آن را به دیگران معرفی کنند.

5. ایمیل مارکتینگ: ایمیل مارکتینگ جزو کم‌هزینه‌ترین و پربازده‌ترین شیوه های نوین تبلیغات است در فواصل زمانی منظم یا در هنگام تخفیف‌های مختلف یا ورود محصولات جدید به بازار یک ایمیل اطلاع‌رسانی برای مشتریان ارسال شود. ایمیل مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی در تبدیل مشتریان هدف به مشتریان دائمی دارد و کافیه آدرس ایمیل افراد را به هنگام ورود به وب‌سایت شرکت یا هنگام خرید محصول دریافت کرد. 

6. تبلیغات ویدئویی: تبیغات ویدئویی با تبلیغات تلویزیونی متفاوت است. در این نوع از بازاریابی با تهیه‌ی ویدئوهای کوتاه‌ و به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های مجازی به معرفی برند و محصولات پرداخته می‌شود. معمولا این ویدوهای کوتاه مدت ابتدا یا اواسط یک فیلم پر مخاطب در وب سایت های اشتراک گذاری ویدئوها مثل یوتیوب یا آپارات قرار داده می شود.

7. تبلیغات در وبسایت های تخفیفی: تعداد وب‌سایت‌ها تخفیفی روز به روز در حال افزایش است و استقبال مردم از آن‌ها باعث شده است که محل مناسبی برای معرفی یک محصول یا خدمات باشند. شما هم می‌توانید اجناس خود را برای جذب مشتری باقیمت پائین تری ارائه کنید، در وب‌سایت‌های تخفیفی آگهی تبلیغاتی خود را قرار دهید.

یکی از نکات مهم در تبلیغات که باید آن را حتما رعایت کنید نشان دادن مزیت های مثبت کسب‌و‌کار است این عاملی است که موجب مزیت رقابتی می‌شود. آگهی‌های تبلیغاتی بسیار زیادی وجود دارد که هوشمندانه ساخته شده‌اند، ولی در فروش مزیت‌های ویژه‌ی محصول یا خدمات تبلیغ‌شده، ناتوان هستند. تا زمانی که این مزایا را نشان ندهید تبلیغات شما مشتریان هدف را جذب نمی کند. راه‌های بسیاری برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، ولی در تبلیغات نباید خسیس باشید و کیفیت تبلیغاتتان را پایین بیاورید زیرا این کار باعث می شود میزان فروش پایین بیاید همیشه تبلیغات موفق، هزینه دارد و به همین دلیل هم مؤثر است.

هیچ محصول یا خدماتی وجود ندارد که برای همه جذاب باشد. بیشتر صاحبان کسب‌و‌کارها، از جمله مدیران شرکت‌ها، سعی می‌کنند راه‌هایی را برای دسترسی به تمام بازارها پیدا کنند. ولی این روش امکان پذیر نیست. این کار به کسب‌و‌کارهای کوچکی که نمی‌توانند همزمان در چند بازار فعالیت کنند، آسیب بسیاری می زند. پس بهتر است که بازار هدف خود را بشناسید و بهترین‌های خود را به مخاطبان‌تان ارائه دهید.

امروز تبلیغات هم برای مشتریان و بازار هدف سودمند است و هم موجب بهبود کسب و کار برندها میشود. تبلیغات با دادن آگاهی در مورد محصول و یا خدمات به مردم در تصمیم گیری هایشان کمک میکند براین اساس مشتریان بازار هدف باتوجه به نیازشان و بودجه ای که دارند راحت تر میتوانند محصول و یا خدمات مورد نظرشان را انتخاب نمایند و خرید انجام دهند. 

شما میتوانید اطلاعاتی را از مشتریان خود دریافت کنید که چگونه و از چه راهی با شما آشنا شده اند دانستن اینکه مؤثرترین اصل آگهی‌های تبلیغاتی شما، کدام اصل هست و کدام رسانه‌ها، سودآورترین فرصت‌های تبلیغاتی را برای شرکت شما به وجود می آورد بسیار سودمند است زیرا با دانستن این موضوع میتوانید تمرکز تبلیغاتی بیشتری روی رسانه مورد نظر داشته باشید با بازدهی بالاتر.

تبلیغات محتوایی یکی از بهترین روش های تبلیغات در فضای مجازی برای کسانی است که یک وب سایت اینترنتی دارند و می خواهند رتبه یا جایگاه نمایش آن را در گوگل ارتقا دهند و ترافیک بیشتری هم به سمت وب سایت خود هدایت کنند. این روش تبلیغاتی به این صورت است که در یک وب سایت پر بازدید با رتبه ی متوسط یا بالاتر، یک لینک متنی قرار داده می شود. این متن یا عنوان لینکش اهمییت بسیار زیادی دارد. عبارت جذابی که برای عنوان لینک خود انتخاب می کنید در میزان کلیکی که آن لینک می خورد بسیار تاثیرگذار است. نکته ی مهم این است که این عبارت نباید گمراه کننده و دورغی باشد چون اعتبار شما در بین مشترینتان از دست می رود هدف اصلی از تبلیغات در ابتدا کسب اعتبار است. 

 

آقای تبلیغ