تبلیغات در فضای مجازی
امروزه چک کردن قیمت هر چیزی از طریق اینترنت آسان شده است. دنبال کردن آخرین اخبار جهان، دیدن بازی فوتبالی که دیشب خسته بودید و خوابتان برد، دیدن فیلمی نوستالژی یا یک کارتون قدیمی، گوش دادن به آهنگ موردعلاقتون و… همه از طریق اینترنت امکان پذیر شده است. تمام انسانها به صورت ناخودآگاه با دنیای جدیدی به نام فضای مجازی در ...
تبلیغات اینترنتی پربازده
یکی از روش های موثر برای تبلیغات اینترنتی تبلیغ در سایت های پر بازدید است. تبلیغات اینترنتی پربازده دارای بازدهی بالایی هم می باشند و می توانند محصولات یا خدمات شما را به تعداد زیادی از مردم معرفی کنند. ایجاد ترافیک و دریافت بازدیدکننده بیشرین مسئله بسیاری از مدیران شرکت ها و سایت های اینترنتی است. متاسفانه اغلب مدیران سایت ها بدون اینکه ...
تبلیغات هدفمند
تبلیغات هدفمند به تبلیغاتی گفته می شود که چه به صورت آنلاین و چه آفلاین براساس بخشبندی بازار مخاطبانی را با ویژگیهای مهم مورد هدف قرار میدهد تا بهترین نتیجه را گرفت. از آنجایی که افراد همیشه به دنبال بیشترین خروجی و افزایش نرخ هستند باید به روشهای مختلف محتوای خودشان را به مخاطبان هدفی برسانند که میدانند با توجه ...
انواع تبلیغات اینترنتی
از زمانی که انسان پا به زندگی اجتماعی گذاشته، از هر رسانه ای که در دست داشته، برای تبلیغات استفاده کرده است. ابتدا پای تبلیغات چاپی و تلویزیونی به میان آمد و امروزه انواع تبلیغات اینترنتی که تاثیرات بسیار زیادی دارد. زمانی که شما کاری را شروع می کنید باید بیشترین درصد از سرمایتونو برای تبلیغات کسب و کار و کالاهای تولیدی خود ...
مزایای تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار
تبلیغات اینترنتی یکی از مهم ترین بخشهای تجارتهای آنلاین و کسبوکارها است. امروزه هر نوع کسبوکاری چه بزرگ چه کوچک و تمام کسبوکارهای موفق در جهان از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند. این موضوع به این دلیل است که ارزانترین و راحتترین راه برای رسیدن به میلیونها بازار هدف تبلیغات اینترنتی است. به تبلیغات اینترنتی بازاریابی آنلاین هم گفته میشود، این ...
کمپین های تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی مجموعهای از فعالیتهای تبلیغاتی است که قبل از هر چیز هدف این کمپین ها مشخص شده است. افراد این کمپین ها سعی می کنند با برنامهریزی دقیق، پیام مناسب را در دوره زمانی مناسب با بودجه تعیین شده برای مخاطب هدف ارسال کنند و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین، تشویق کنند. اهداف ...